Als er iOS op draait kan je er redelijk zeker van zijn dat hij echt is. De fake varianten draaien bijna allemaal Windows mobile of een andere bagger software.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je je iPhone onder de zon houdt, dan zie je linksboven op je iPhone (naast de boxer) 3 stipjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik had het over de iPhone 3
opstarten en kijken of alle functies zoals de app store en itunes werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan de aansluiting vanonder, aan de software,...
En als je hem aan je PC aansluit, zie je het ook als iTunes erop reageert...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De touch van een neppe is veel slechter.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, veel slechter zelfs.
Sommige neppe start je ook op met drie knoppen echt lelijk