Hoe krijg ik toegang tot mijn iPod touch 5g als ik de toegangscode ben vergeten zonder de gegevens te verwijderen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is nu niet gebeurt maar als het gebeurt weer ik hoe ik weer toegang krijg zinderde gegevens te wissen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
BarendV
7 jaar geleden
Stap voor stap volgen!
https://discussions.apple.com/thread/4878694?start=0
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga ik doen!

Het beste antwoord

Pak je kabeltje van je lader. Plug deze in je pc en installeer iTunes(Als je een iMac hebt hoeft dit uiteraard niet) Als dit geinstalleerd hebt kun je een reservekopie maken. Als je dit gedaan hebt en je bent je code vergeten kun je de iPhone herstellen en de reservekopie weer terugzetten.