mijn muis van blackberry 9300 gaat hele tijd omhoog.

Als ik scroll met mijn trackpad naar beneden dan gaat m'n muis weer omhoog, en heb het al op 50 gezet maar toch gaat die niet, iemand raad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even langs een zaak gaan waar ze bb verkopen, misschien weten ze daar een oplossing.

Antwoorden (1)

Helaas een glitch in de browser van Blackberry, heb ik ook en er is niets tegen te doen.
Om je muis weer in orde te krijgen moet je de pagina verversen. Dus het blackberry knopje, dan naar Refresh o.i.d ik heb hem in het engels :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het ligt niet alleen aan me browser maar aan heel m'n bb, als ik iets wil typen op msn, bbm dan gaat mn muis helemaal naar boven. Ik ga toch maar naar belcompany. Naja dankjewel.
Mvg