Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom geeft mijn mobiel aan dat er geen Sim is geplaatst?

Sinds een paar dagen geleden, zegt mijn mobiel (LG optimus Black) steeds dat er geen Sim-kaart inzit. Ik heb al geprobeerd het opnieuw in te doen of mijn mobiel opnieuw te starten, maart beide zonder succes... En ik weet zeker dat hij er (goed) inzit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zou kunnen dat de contactpuntjes in je mobiel vies zijn, of de simkaart zelf. Probeer ze voorzichtig een beetje schoon te maken.
Mocht dat niet lukken, dan kan je simkaart ook gewoon kapot zijn. Je kunt dan bij je provider een nieuwe aanvragen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kunt natuurlijk wat testen door jouw sim in een andere telefoon te proberen, en door een andere sim in jouw telefoon te proberen.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, Volgens mij ligt het aan mijn mobiel, want het lukt met geen één Sim-kaart.
Ik kan denk in maar het beste naar mijn provider gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan heeft je provider er niks mee te maken, maar de winkel waar je hem kocht.

Andere antwoorden (1)

Dat heb zelf ook gehad op mijn mobiel (Samsung Galaxy Apollo) en toen draaide ik hem om en deed het weer, anders je provider raad plegen.

Toegevoegd na 21 uur:
(dus de simkaart der uit halen , omdraaien en erterug indoen
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je met 'omdraaien'?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding