Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Als je een prepaid hebt wel. Heb je een abonnement dan is het meer werk, maar niet onmogelijk. Bel even naar de klantenservice van je provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij elk nieuw contract heb je recht op een nieuw nummer. Om dit te wijzigen, kun je bellen naar de klantenservice. Je moet wel een goede rede hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag zonder opgaaf van reden zo vaak bij elke provider je nummer wijzigen. Voor zowel prepaid (ik zou gewoon een nieuwe simkaart kopen. Is goedkoper)als bij een abonnement. Hier zijn echter wél kosten aan verbonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding