Waarom kan je geen Adobe Flashplayer instaleren op de Apple Iphone 4?

Hij geeft aan dat de iphone het niet ondersteunt. Wordt hier nog iets aan gedaan door Apple?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Nee, apple wil niets te maken hebben met flash!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Apple ziet geen toekomst in flash. ( Bullshit in mijn ogen maarja ) Apple denkt niet aan wat de klanten willen, alleen wat ze hetbeste kunnen doen en wat hun het beste uit komt, en tog is het een tof merk en ben ik er dol op :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple wil alleen het beste. Flash is onderzocht, en blijkt je batterij snel leeg te zuigen. Vandaar dat ze een alternatief hebben ontwikkeld; HTML5. dit gebruikt Apple wel op hun site, maar er zijn nog weinig andere sites die dit ondersteunen. (Youtube kun je zelf omzetten naar HTML5. moet je naar www.youtube.com/html5)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple vind flash onzin door vele problemen zoals de batterij snel op is als je flash wil kan dat als je je iPhone hebt gejailbreakt met het progje frash om dat te kunnen downloaden zou ik dat even gaan googlen veel suc6