Zonder meer informatie kan ik niet meer dan dit doen. Mobiele telefonie op bol.com tussen de €100.- / €150.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor informatie wil je hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je er precies mee wilt doen. Waar je de mobiel vor wilt gebruiken etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil een camera wifi als het kan en uiteraard bleutooth
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou dan denk nik dat je tussen alles op die site kan kijken. want dat zijn de standaard specificaties van de gemiddelde smartphone
http://tweakers.net/pricewatch/cat/215/mobiele-telefoons.html#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouTgSJAmeRU38QKJStDIwMYNzNPycoUyCtOzi-CSJrCOCApkExqTmpySWpKcEFqsmdKsZJVtJKJuSnQPCMLpdhaAA

aub, alle mobiele telefoons verkrijgbaar in nederland voor een prijs tussen precies 50 euro en 120 euro!

Toegevoegd na 3 minuten:
aan de rechterkant heb je ook een balk waar je opties kunt selecteren. wel/geen touchscreen, wel/geen wifi, merk etc. ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je die link aub in
Link zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo, klaar :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie niks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik zag het net niet
Ik heb er een voor 25 € incl 5 euro beltegoed. Merk boeide me niet, gewoon winkel binnengestapt: wil telefoon zonder toeters en bellen, en toen kwamen ze met dit. Ik geloof telfort
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is toch niet de vraag???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm, ik weet niet hoe goed je kunt rekenen maar 25 ligt niet tussen de 50 en 150 :P