Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik al mijn data van het spel "Subway Surfers" dat op mijn Android smartphone staat overzetten naar een ander smartphone?

Ik heb al een paar keer mijn smartphone verandert (ik wissel regelmatig wel af) en vind het super vervelend dat ik dit spel (Subways Surfers) telkens opnieuw vanaf nul moet beginnen spelen;

Ik vind dit spel zeer leuk maar is er geen mogelijkheid om alle data van dit spel op een MicroSD kaart te zetten en vervolgens op een ander toestel in te stellen zodat ik alle elementen en het virtuele geld die ik gewonnen heb in het spel terug kan hebben i.p.v. helemaal vanaf nul te beginnen?

Zo ja, hoe doe ik dat? Kan iemand mij dit stap voor stap even uitleggen?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als het goed is heb je op je android telefoon een app dat je je gegevens over kan zetten naar een andere telefoon dus dan gaan al je gegevens naar de andere telefoon. Dus dan gaat ook subway surfers ook mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding