Heb je internet nodig om sommige apps te openen?

En zo ja welke dan?

Toegevoegd na 1 dag:
Het is een Tomtec tablet met android 2.1.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeten wij nou elke app opnoemen die een internetverbinding nodig heeft?
Wees ook ff zo handig om het besturingssysteem van je apparaat te noemen, dat scheelt ons ook weer een hoop.
Kimath
12 jaar geleden
Openen gaat altijd, of je het kan gebruiken hangt van de app af.

Het beste antwoord

Elke app behoort in verbinding te staan met Internet ( al dan niet via WiFi) Ik werk vrijwel elke dag minimaal 2 app's bij,zodat mijn app's up-to-date blijven,waardoor ze ook optimaal blijven werken. Zeker de antivirus en andere beveiligings app's !!Om ze te openen is het niet (altijd) persé een eis om Internet-bereik te hebben.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, voor heel veel apps, die kan ik echt niet allemaal opnoemen. Gewoon even lochies nadenken. Vaak staat het er ook in de appstore bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal heb je internet nodig voor gratis apps die toch ingewikkeld in elkaar zitten. Denk maar aan een 3D spelletje. Dat is voor de advertenties die de app gratis maken.
Je hebt natuurlijk ook een internetverbinding nodig als je een app download die een internetverbinding nodig heeft (logisch?) zoals een Youtube app, of een Facebook app, maar er zijn nog veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan, je kan wel veel apps zonder internet openen, maar apps zoals het nieuws hebben wel een verbinding nodig, omdat het geüpdatet moet worden. Maar vooral spelletjes hebben geen internet nodig (behalve als je je score wilt laten doorvoeren op een scorebord, maar dit is vaak nutteloos).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker:

- Online Radio Apps
- Muziek streaming Apps
- Online gaming Apps (Sommige RPG zijn real time en moet je dus online spelen).
- nieuwsservices, zoals flitsmeister die online controleeert welke flitsers waar staan.
- Online bankieren apps
- Online navigatie apps

Als je bedoelt of er apps zijn die helemaal niet starten als je geen internet is:

Eigenlijk niet elke app start namelijk wel op om te melden dat je een internetverbinding nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google maps