Hoe komt het dat de naam van de beller zichtbaar is als die niet in mijn contacten staat?

Hoi!

Ik zie steeds vaker dat bedrijven die mij bellen, dat hun naam wordt weergeven bij het overgaan (op iPhone).

Op de plaats waar normaal het telefoonnummer staat, staat dan hun naam.

Ik ga er dus vanuit dat dit een nieuwe ontwikkeling is binnen de telefoonwereld. En daarbij vraag ik mij vooral of ik dit zelf ook kan instellen voor mijn bedrijfs-06 nummer.

2 jaar geleden
8.2K
TurfGraver
2 jaar geleden
Telefoon zoekt gegevens op via internet (als het aan staat).
Denk aan gegevens bij:
https://www.google.com/intl/nl_nl/business/

Antwoorden (1)

Google en Apple hebben nummerherkenning uitgebreid met informatie over bedrijven. Wanneer de gebruiker wordt gebeld door een bedrijf waarvan het telefoonnummer bekend is, wordt het getoond bij het bellen.
SimonV