Iphone tekens achter

Wat houden de symbolen en tekst achter de iphone in? Waarom hebben ze dat erop gedaan en wat betekenen ze?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zijn alle keurmerken die electronische apparaten moeten hebben om verkocht te mogen worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
allemaal verwijzingen. het prullenbakje met een kruisje eromheen lijkt me logisch dat je 'm niet in de kliko mag gooien. ander dingen zijn volgens mij voor recycling of zo, en andere voor copyright.