Waarom speelt youtube mijn er opgezette filmpje niet op de ipad of iphone af?

Er staat dan: niet beschikbaar op dit platform. Weet iemand of ik dit bij mijn youtube accout moet veranderen of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

#1: Bij het uploaden van een video krijgt de uploader de optie aangeboden om de video toonbaar te maken op andere soorten platformen, zoals mobiel of tablets.

#2 Als er copyright van een ander in je video zit, kan het ook zijn dat hij/zij dit heeft gemeld en wilt dat de video alleen toonbaar is op computers.

Optie #2 komt natuurlijk HEEL zelden voor, dus waarschijnlijk komt het door #1.

Je krijgt de optie om een video toonbaar te maken op andere platforms alleen bij het uploaden, ik vrees dus dat je de video opnieuw zal moeten uploaden.