ik heb alles hersteld op men ipod 4g maar nu komt het draai dingetje te voorschijn wat nu?

ipod herstel nu krijg ik het draai logo te zien ik weet nu of sat hoor of niet help iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

heb zelf gen ipod maar als je hem hersteld hebt en leeg gemaakt dan synchroniseert hij weer heel je bibliotheek dat kan lang duren denk ik
start hij wel gewoon op als je hem op een losse lader legt dus niet via de PC ?
capthavoc
12 jaar geleden
Dat draai logo is niets ergs dat betekent dat hij aan het synchroniseren Is ( je reserve kopie terug aan het zetten is)