Als ik de update van blackberry messenger download, heb ik dan al mijn contacten nog ?

Kreeg net een berichtje op de blackberry app world dat er een nieuwere versie beschikbaar is maar ben bang als ik deze download ik iedereen kwijt raak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs je gesprekken heb je nog!! Ik ben nog nooit contacten kwijt geraakt na een update, ze zeggen wel dat je backup moet maken, maarja.. K heb t nog nooit gedaan

Antwoorden (4)

Nadat U alle contacten heeft gemarkeerd en ze voor alle zekerheid importeert raakt U NIETS kwijt ! Mogelijk bent U in het bezit van een handleiding,zodat U bij deze handeling geen (fatale) fouten maakt.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. Meestal als je telefoon voor reperatie moet inleveren ben je je contacten kwijt. Maar anders hoef je niet bang te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh pas op !!!
Ik ben ook een blackberry gebruiker, en was er zoo blij mee !!
gaf iedereen mijn ping en was zoo trots !
Downloaden, spelletjes, emoticons messenger nieuwe versie ..
Jaa,, en toen was alles opeens in het engels....
Nog meer gekliederd met dat ding,, om hem weer in het nederlands te krijgen .. toen was het end zoek ..hele messenger kwijt ! contact personen kwijt ! nergens meer te vinden! gelukkig is mijn vriend dan echt superhandig dus die heeft hem geformateerd en weer op fabrieksinstellingen geinstalleerd. maar ik was er ziek van !! beetje eigen schuld natuurlijk !
Ik raad je echt af om dat te doen !!
je krijgt een icoontje van de nieuwe versie messenger, klik erop en kijk dan onder reviews!
je ziet alleen maar negatieve verhalen ! Ik zou zeggen laat het lekker zo !! Hij doet het toch prima ?? je kan er mee bellen, gebeld worden, pingen , internetten , eventueel spelletjes ? Prima toch ??

Maar om je vraag te beantwoorden, als je de nieuwe messenger download heb je als het goed is nog wel al je contact personen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ze inderdaad kwijt raken. Bij de update staat ook dat je voor de zekerheid een backup moet maken van je contacten lijst. Vaak gaat het gewoon goed en heb je al je contacten nog,maar ze kunnen je dat niet garanderen. Het gaat dan ook wel eens fout en dan zijn mensen al hun contacten kwijt. Dus maak even een backup voor de zekerheid als je van plan bent de update uit te voeren. Dit doe je door BB messenger te openen, dan klik je op je Blackberry toets en dan kies je voor "opties"dan scrol je naar beneden en zie je de optie "backup" Daar druk je op en dan kies je "lokale backup maken van bestanden" en dan "nu backup maken" de optie, op toestel of mediakaart kun je zelf bepalen. Op dezelfde manier zet je je back up weer terug door op de optie " terug zetten" die je onderweg tegenkomt als je bovenstaande weer herhaalt na de update.