Hoe zet ik muziek op mijn sd kaart voor mijn Samsung Galaxy S3?

Ik wil graag muziek zetten op mijn SD kaart want ik heb een erg ruime sd-kaart en een krappe interne geheugen, ik weet wel hoe ik muziek op me sd kaart moet zetten maar als ik op mijn telefoon op muziek druk dan vind ik nergens mijn muziek. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de muziek in een mapje of zo los op het kaartje gezet. Als je het in een mapje hebt kan je het eens proberen ze zo los op het kaartje te zetten.

Het beste antwoord

1. Download de versie van samsung kies die bij jouw pc hoort: http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/
2. Installeer hem even, duurt niet al te lang, gewoon het gedownloade bestand openen en de stappen volgen
3. Verbind je S3 via USB met de computer
4. Even wachten. Als samsung kies niet automatisch opstart moet je hem zelf openen
5. Eenmaal verbonden met samsung kies, (Bij problemen gewoon op de knop 'verbindingsproblemen' klikken) ga je naar muziek en dan importeer je dus gewoon de muziek van je pc naar de s3.

NB. Bij mijn oude mobiel (Een oudje, de galaxy mini s5570) stond alle muziek die ik via KIES op mn telefoon zette automatisch op de SD-kaart. Wel zo handig aangezien de mini echt een klein geheugen heeft.

Als dat niet automatisch gebeurt moet je dat even zeggen in een reactie en dan help ik je verder.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt! :)