Ik heb een bb curve 8520 hoe internet uit?

Ik heb een bb curve 8520 en ik ping ook toen ik de mobiel kocht kreeg ik er 6 maanden gratis internet bij die 6 maanden zijn nog niet voorbij maar ik wil alvast weten hoe ik internet uitzet en als het kan niet de wifi uitzet dat ik dat weer aan moet zetten als ik thuis ben maar ik wil dus het mobiel internet uit zodat het me geen geld kost als iemand me dan pingt
Alsvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je hem Prepaid heb moet je het internet uitzetten via Mobiele data,Maar het nadeel is dat je niet kan Pingen,Niet kan internetten en niet kan bellen.

Uitleg:

Ga naar het menu en druk op ''Verbindingen Beheren''.Dan druk je het groene vinkje bij Mobiel Netwerk weg,En klaar is Kees.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is kan dat via instellingen en dan verbindingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem: heb zowel alle verbindingen uitgeschakeld als de gegevensservice (en het 'tijdens roamen') uitgevinkt, en toch kan ik nog steeds op internet. Bellen lukt niet meer (berichtjes sturen wel).
Kan dit op geen enkele andere manier? Het is toch zeer vreemd dat je alles uitzet en toch nog op internet kunt...