Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt het dat je IPhone of IPod Touch na een tijdje langzamer wordt als je 'm gejailbreaked hebt?

En heeft jailbreak nog meer nadelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt er ook aan wat je allemaal gaat downloaden en wat je allemaal gaat veranderen aan je ipod. Je kan bijvoorbeeld toetsenborden veranderen en aan je achtergronden gaan frunniken. Maar zoals hierboven al werd gezegd, je kan het weer terugveranderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik had gejailbreakt, maar ik vond me mobiel zooo instabiel dat ik dacht laat maar dit hoef ik niet meer..
En ja het werd heeeeeeeel traag, maar gelukkig kan je het ongedaan maken. Het was een iphone 4 trouwens..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet door de jailbreak, wel door de programma's die je na de jailbreak zelf installeert.

Sommige "tweaks" maken aanpassingen in het systeem die de iphone traag maken.

Bijvoorbeeld lockinfo met weerinformatie, gaat eerst de informatie van het internet halen, en de agendapuntjes moeten ook nog geladen worden, dus soms duurt het extra lang voordat je de iphone kan unlocken en gebruiken.

Zo heb je nog meer andere leuke visuele aanpassingen die je iphone langzaam maken.

Daarentegen heb je ook hele leuke tweaks die je iphone handiger, effectiever en leuker maken.

Als je de juiste programma's weer verwijderd, merk je gelijk dat de iphone weer sneller is. kwestie van uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, hij kan na een tijdje slomer worden. Maar je kunt het gelukkig weer terug zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding