met welke navigatie op de galaxy s2 kan je zonder internet gebruiken?

en kost het GPS verbinding ook geld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor alle navigators is internet nodig voor mobiele telefoons!

Je hebt wel Google maps, op mijn telefoon heb ik daar geen internet voor nodig omdat heel het programma in mijn telefoon staat en berekeningen in het programma zelf worden gemaakt. Je moet zelf je locatie vast stellen (A) en een eindpunt hebben (B). Dan maakt Google Maps een route beschrijving voor je.

Echte navigatie heeft dus wel internet nodig zodat je je zelf altijd kan zien waar je bent op de kaart. Want je telefoon stuurt namelijk een signaal naar een satelliet die je locatie vast stelt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

mvg,

Kiba
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt niet wat je zegt. GPS gaat NIET via internet. En voor alle navigators is internet nodig zeg jij, maar ook dat ik niet waar. Want er zijn applicaties op bijv. de iPhone die offline kaarten hebben. Er zijn ook genoeg telefoons met een ingebouwde GPS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de duidelijkheid. Ik noem in de eerste zin 'voor mobiele telefoons'. Dus niet voor auto GPS enzovoort. Als tweede noem ik Google Maps. Ik noem dat je daat geen internet voor nodig hebt wat gelijknamig is aan offline kaarten wat jij net noemt. Een de Galaxy S2 heeft geen ingebouwde GPS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een galaxy s2 misschien niet, maar er zijn genoeg telefoons die wel een ingebouwde 'auto'-GPS hebben en dus geen internet nodig hebben voor navigatie.

Andere antwoorden (3)

bestaat niet je moed internet hebben voor navigatie. Wand zo weet i waar alles licht gps is er alleen voor om te kijken waar je ben.

Toegevoegd na 46 seconden:
Vragen of opmerkingen zijn welkom.

Danny
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo is dat je goedste nederlands? Moed = moet
Wand = want
Licht = ligt Dus even een goede tekst:
Nee, dat bestaat niet, je moet een internetverbinding hebben voor navigatie. Want dan wwet je waar alles ligt. GPS is er alleen voor om te kijken waar je bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wwet is een typfout. En ik weet ook dat het niet 'Zo is dat je goedste Nederlands' moet zijn, want dit was sarcastisch bedoeld...
GPS verbinding kost geen geld. Ik weet niet of er een app is voor android met offline kaarten. Op de iPhone zijn tal van applicaties voor navigatie, zowel online als offline. Bijv. TomTom is offline.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Owja, GPS gaat NIET via internet.
Voor Android toestellen zoals bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S2 is de app Locus Free beschikbaar. Met deze app kun je je kaarten ook offline beschikbaar maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
https://market.android.com/details?id=menion.android.locus