Telefoon geeft onvoldoende opslagcapaciteit aan bij opnieuw downloaden, wat nu?

Ik heb de app facebook al een hele tijd op mijn telefoon gehad. Nadat hij vorige week steeds kuren begon te vertonen, zoals niet meer opstarten, vastlopen e.d. heb ik hem verwijderd en wilde ik hem opnieuw downloaden via Google play. Wanneer ik dit dus wil doen geeft hij onvoldoende opslagcapaciteit aan terwijl ik genoeg ruimte heb!
Wat kan ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit had ik dus ook met Whatsapp! Heb je de telefoon opnieuw opgestart nadat je het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt? Whatsapp werkte daarna weer gewoon goed bij mij!

Daarnaast 'leeg' ik regelmatig de facebook app, alle opgeslagen gegevens die verzameld zijn worden dan verwijderd. Dat maakt op zich niets uit, want de gegevens blijven wel op je computer variant bewaard. 'Legen' kan via je app beheer en zorgt ervoor dat de app sneller werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn telefoon al regelmatig opnieuw opgestart en ook de batterij eruit gehaald. Hij geeft helaas nog steeds hetzelfde aan!
Kan het ook niet zijn dat er ergens nog iets achter is gebleven van de facebook app waardoor hij hem niet opnieuw wil installeren?