Hoe zet ik een DVD of tv-serie op mijn iPhone (zonder te jailbreaken)?

Heb geprobeerd om een legale dvd op mijn iphone te zetten via itunes, maar toen kreeg ik alleen beeld en geen ondertiteling. In de store zijn mijn favo programma's niet te vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GoodPlayer ondersteunt ondertiteling. Als je je dvd ript dan kun je ondertiteling downloaden voor die film en met GoodPlayer kun je beiden uploaden op je iPhone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet ik 'rippen'? Is dat een programma?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor besturingssysteem heb je op je computer?

Antwoorden (1)

Je moet het rippen en daarna moet je de ondertiteling file 'branden' op de film met virtualdub