Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebruiken jullie om een beduimeld scherm van je smartphone of IPad weer helder en vetvrij te krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
923

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op een iPod/iPad/iPhone moet je GEEN vocht gebruiken om je scherm schoon te maken.
Dit scherm werkt namelijk niet zoals de meeste telefoons door het 'indrukken' van het scherm maar door een soort stroompje dat je vinger afgeeft.

Als je je scherm nat maakt gaat dat vocht dus geleiden en denkt je iPad dat je je scherm ergens anders aanraakt.

Je kunt het beste een microvezeldoekje gebruiken die je voor € 0,50 kunt kopen bij de Action.
Dit is het beste voor alle apparatuur.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet overigens niet hoe dit zit met andere smartphones maar die hebben volgens mij hetzelfde concept.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

plastic laagje over je scherm doen help echt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoonmaakvloeistof voor brillen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar haal je dat ? Bij de opticien ?
Ik gebruik zo'n brillendoekje van stof die ik kreeg toen ik mijn bril kocht.
Als ik onderweg ben gebruik ik wel eens mijn T-shirt, werkt ook best goed. (katoen en zonder print)
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Ik gebruik gewoon van die vochtige poetsdoekjes, gaat (vind ik) veel beter dan die brillendoekjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een billen- of brillendoekje, gebruik ik.

Maar ik denk inderdaad dat de hierbovengenoemde microvezeldoekjes beter zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding