waarom doet mijn BBM het niet?

hij doet het niet en ook bij mijn vriendinnen doet hij het niet.
(BBM=BlackBerryMessenger)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hele westelijk halfrond ligt plat.

Blackberry gebruikers op het westelijk halfrond zijn getroffen door een storing, waardoor zij tijdelijk geen mails kunnen verzenden en ontvangen met hun apparaat. Vooral gebruikers in de Verenigde Staten, Canada en Zuid-Amerika zijn de dupe van de storing.

Een grote storing bij Research in Motion (RIM), dat de Blackberry heeft ontwikkeld, is de oorzaak van de problemen. RIM is bezig om het systeem te resetten maar is bang dat de grote hoeveelheid mail, die wordt afgeleverd als het systeem weer online is, een nog groter probleem zal zijn.

Hoe lang de storing nog duurt kan RIM niet zeggen. Nederlandse gebruikers ondervinden momenteel geen hinder van de storing.

Toegevoegd na 15 minuten:
Op het moment van uitgave van dit bericht had NL nog geen last maar die ligt dus ook helemaal plat op dit moment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Storing voor alle blackberrys. Je kan alleen smsen en bellen.