Doodle Jump HTC HD Mini.

Ik zoek Doodle Jump voor op de HTC HD Mini.
Als download en GRATIS.
Het moet wel op mijn G-Sensor werken.

Kan ook voor op andere Windows Mobile telefoons zolang het maar met de G-Sensor werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

ik heb ook doodle jump, voor alle mensen, die het nog nooit hebben gedaan, niet aan beginnen! het is verslavend als ik weet niet wat! maar ik heb er voor betaald en ik heb het op de ipod touch. ik ben bang dat je heb niet kunt krijgen. (gratis dan).