Ik wil een paar vragen stellen over de Samsung Galaxy S

1. Ondersteund Ben dit??
2. Wat is een betere koop? De Galaxy S of de Nokia E72?
3. Is het internet snel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja alle kaarten in Nederland wordt ondersteund. Als je een smartphone wilt dan is Samsung galaxy S een betere keuze. De telefoon beschikt tot een snelle internet, maar je moet ook een snelle verbind aanschaffen bij je provider. Je hebt 7.2 en daarnaast heb je ook 3.6 dus snelheid van de verbinding hangt ook van je provider af.

Als laatst wil ik zeggen dat je beter paar weken kan afwachten, want straks komt een tweede generatie van dit toestel. Die beschikt tot een dual core 1.2 processor. Snelste telefoon tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor de Galaxy een E71 gehad. Nou ben ik enorm tevreden geweest over de E71, maar de Galaxy is wel een paar grote stappen voorwaarts!
Of internet snel is hangt af van je abonnement 1mb of 3.6 zou wel mooi zijn, maar als je graag snel wilt, is 7.2 ook erg mooi. Aan de Galaxy zal dat niet liggen. Wel kost sneller internet zeker nu, steeds meer geld.
Ben kan vast prima voor beide modellen, je kunt ook altijd checken of de provider een type zelf aanbiedt op hun site.