Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een paar vragen stellen over de Samsung Galaxy S

1. Ondersteund Ben dit??
2. Wat is een betere koop? De Galaxy S of de Nokia E72?
3. Is het internet snel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
932

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja alle kaarten in Nederland wordt ondersteund. Als je een smartphone wilt dan is Samsung galaxy S een betere keuze. De telefoon beschikt tot een snelle internet, maar je moet ook een snelle verbind aanschaffen bij je provider. Je hebt 7.2 en daarnaast heb je ook 3.6 dus snelheid van de verbinding hangt ook van je provider af.

Als laatst wil ik zeggen dat je beter paar weken kan afwachten, want straks komt een tweede generatie van dit toestel. Die beschikt tot een dual core 1.2 processor. Snelste telefoon tot nu toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor de Galaxy een E71 gehad. Nou ben ik enorm tevreden geweest over de E71, maar de Galaxy is wel een paar grote stappen voorwaarts!
Of internet snel is hangt af van je abonnement 1mb of 3.6 zou wel mooi zijn, maar als je graag snel wilt, is 7.2 ook erg mooi. Aan de Galaxy zal dat niet liggen. Wel kost sneller internet zeker nu, steeds meer geld.
Ben kan vast prima voor beide modellen, je kunt ook altijd checken of de provider een type zelf aanbiedt op hun site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding