als je iemand blokkeert op je telefoon wat hoort die persoon als deze dan je nummer belt?

Wat is het wat je dan hoort? Hoor je dan dat de mobiel niet bereikbaar is of hoor je wat anders dan?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik kon dat met met mijn vorige telefoon een samsung corby. Heb nu een samsung galaxy mini S en daarmee kan het niet.

Moet me vraag eigenlijk andersom stellen: Als iemand mij blokkeert op zijn of haar telefoon, klopt het dat ik dan dat ik hoor dat de mobiel niet bereikbaar is? Of hoor je dat alleen als de telefoon uitstaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom kom niet zo wanhopig met die jongen ben relax dan is hij het ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, tis gewoon een vraag die ik me afvroeg.. En eh, nee ben niet wanhopig! Heb alleen geen geduld, dat is alles..

Het beste antwoord

Je kan idd blokkeren. Als deze persoon jou dan belt krijgt deze persoon meteen de voicemail. Dit heb ik zelf uitgeprobeerd toen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan op zich niemand blokkeren op je mobiel maar je kan hem wel weg doen uit je contacten verder kan hij jouw wel bellen jij hem ook