Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je iemand blokkeert op je telefoon wat hoort die persoon als deze dan je nummer belt?

Wat is het wat je dan hoort? Hoor je dan dat de mobiel niet bereikbaar is of hoor je wat anders dan?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik kon dat met met mijn vorige telefoon een samsung corby. Heb nu een samsung galaxy mini S en daarmee kan het niet.

Moet me vraag eigenlijk andersom stellen: Als iemand mij blokkeert op zijn of haar telefoon, klopt het dat ik dan dat ik hoor dat de mobiel niet bereikbaar is? Of hoor je dat alleen als de telefoon uitstaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom kom niet zo wanhopig met die jongen ben relax dan is hij het ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, tis gewoon een vraag die ik me afvroeg.. En eh, nee ben niet wanhopig! Heb alleen geen geduld, dat is alles..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan idd blokkeren. Als deze persoon jou dan belt krijgt deze persoon meteen de voicemail. Dit heb ik zelf uitgeprobeerd toen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan op zich niemand blokkeren op je mobiel maar je kan hem wel weg doen uit je contacten verder kan hij jouw wel bellen jij hem ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding