Als ik mijn galaxy s2 root met z4root, hoe unroot ik mijn galaxy s2 dan?

En ik hoorde als je het toestel root gaat de garantie verloren maar als ik het weer unroot zit er dan wel gewoon garantie op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja het zit er gewoon weer op. Maargoed stel dat je S2 stuk gaat en je het niet meer aankrijgt, dan zit dus wel die root erop en je kunt het niet unrooten. Dat is dan zuur! dus rooten is af te raden.