Hoe schakel ik wifi in op mijn Fairphone3 smartphone?

Er zit een simkaart in de telefoon. Ik weet het netwerk en de beveiligingsleutel.
Het is een Android

een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
Wi-Fi heeft niets te maken met een SIMkaart.
Om wifi werkend te krijgen ga je naar het wifi icoontje op je Android. Vaak kom je daar door naar beneden te swipen. Als je het dan niet ziet in je snelmenu, dan moet je nog een keer naar beneden swipen.
Je ziet dan het icoontje met 4 boogjes. Dat staat wellicht uit. Druk hem dan aan. Als je er langer op drukt krijg je de instellingen.
Je kan dan kiezen welk netwerk je wil connecten.
En daarna kan je de sleutel opgeven.
Pieterke
een maand geleden
Dank je voor de reactie.
(ik weet dat de SIMkaart niets met wifi te maken heeft maar ik wilde duidelijke info geven, was overbodig dus.)
Ritsuka
een maand geleden
Ik heb nog een oude telefoon waar geen simkaart meer in zit, daar kan ik nog gewoon mee online via wifi
TurfGraver
een maand geleden
Google is wel handig.
https://www.belsimpel.nl/fairphone-3/tips-tricks/verbinden-met-wifi
Pieterke
een maand geleden
Dank je Turfgraver.

Geef als eerste antwoord