Wat is een goede taskkiller voor android htc wildfire?

Eentje met een knop voor kill all op het homescreen :)
Een betrouwbare die niet je systeen verpest.

Noem maar!:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

advanced task killer te downloaden via market,
Met "kill"snelkoppeling op homescreen en betrouwbaar,
in te stellen wat mag worden afgesloten
;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

TASKILLER want die geeft geen conflict(en) met andere apps,iets wat Advanced Taskiller wél heeft. Ik had AT er op staan en ontdekte steeds vaker,dat het problemen gaf ,verwijderd en deze er opgezet. Bovendien slurpt deze geen (extra) geheugen,maar garandeert juist het behoud van geheugen ! Twee vliegen in één klap.

http://nl.androlib.com/android.application.com-tni-taskiller-Fim.aspx

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Android is een unix systeem en heeft in principe geen taskkiller nodig. Kan praktisch zijn om een app snel af te sluiten na gebruik maar voor de rest managed android alles zelf zoals iOS Ubuntu etc.