Als de BlackBerry geen simlock heeft, en geen gebruik maakt van Micro sim moet dit in principe wel lukken ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de Blackberry simlock vrij is dan kan dat wel, en als de simkaart ook nog werkt werkt je Blackberry helemaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan als je blackberry simlock vrij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee het moet simlock vrij zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak wel, ten eerste moet de blackberry zelf simlock vrij zijn. En ten tweede moet je een normaal formaat simkaart hebben. Bepaalde nieuwe telefoons kunnen bijv. alleen overweg met een microsimkaart. Ik neem aan dat dat niet het geval is en moet je alleen even kijken of de blackberry simlock vrij is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh,wat fijn dat U krijgt te lezen dat het simlockvrij moet zijn . (grinnik) Als men Uw vraag goed leest zou dat advies eigenlijk helemaal niet hoeven,want elk toestel van minimaal 1 jaar is altijd automatisch simlock vrij !
Dus mijn antwoord is gewoon : JA dat kan,nadat U mogelijk de simkaart heeft geimporteerd om optimaal van de simkaart,die U wilt gebruiken volledig wordt benut.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als hij simblock vrij is wel.

kussies
Bronnen: