Welk forum voor blackberry is het meeste actief?

Ik heb op Crackberry wat vragen gesteld, maar er zijn niet veel antwoord op gekomen.
Zijn er nog andere forums die de moeite waard zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Afgaande op de hoeveelheid vragen die hier op Goeie Vraag over de Blackberry worden gesteld, denk ik dat het juiste forum nu dus al benadert: http://www.goeievraag.nl/zoek?q=blackberry
De resultatenteller staat momenteel op het aantal van 581
Amadea
13 jaar geleden
CrackBerry is toch wel het grootst/bests. Je kan ook de Nederlandse fora's proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer eens op het forum van hardware info. daar weten ze er wel veel vanaf.