Mijn blackberry wordt heel heet, hoe kan dit en is dit normaal? zie beschrijving

Als ik mijn blackberry 's avonds op de lader doe en even muziek ga luisteren wordt hij heel heet, komt dit door de muziek of door de lader en hoe kan dit? Kan het kwaad? En hebben meer mensen dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heb ik en doe ik ook ja, het komt waarschijnlijk door dat je bb en wordt opgelader en bezig is met muziek afspelen enzo, hij wordt gewoon "overbelast" zou je kunnen zeggen maar ik heb er verder geen problemen mee dus kwaad kan 't denk ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje, dat stelt me weer gerust, ik dacht even dat er iets stuk was. Nu maar muziek luisteren en gaan slapen. Bedankt!