Waarom blijft mijn Iphone aan t laden?

Ik zat net op Cydia en had SBS settings gedownload, maar nadat ik op springboard herladen klikte bleef die maar laden.. tot nu.
Moet ik wachten of?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je garantie is niet vervallen als je een untethered versie hebt van de jailbreak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aangezien jailbreaken illegaal is en daarmee Cydia heb je en probleem als het fout gaat je garantie is namelijk vervallen.
Wel bekend is dat Cydia, Winderboard etc. nog weleens mankementjes willen vertonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jailbreaken is niet illigaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je garantie vervalt niet als je je telefoon software matig aanpast. Via iTunes is er namelijk gewoon de échte software weer op te zetten, waardoor het toestel weer normaal is. Als je de telefoon openmaakt o.i.d., dan vervalt de garantie pas.
Sluit af en begin opnieuw ;).;o Het werkt niet?! Gewoon stoppen en eraf halen ;)