Je kunt in de AppStore een app downloaden. Die heet smstimer pro. Je vult daarin je bericht en het nummer van de gene aan wie je wil sturen. Je zet de datum en tijd en op dat moment dat je het wenst krijg je een melding.
Je moet hem dan nog wel versturen. Het helpt mij altijd wel als herinnering. En je hebt de sms al gemaakt maar je moet hem alleen op het gewenste moment versturen.