Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iphone 4.2 jailbreak. Wat kan ik met Cydia?

Ik heb Cydia er nu op staan. snap er geen bal van. Kan heel veel apps daar ook niet vinden. Moet ik nog wat extra's doen? En wat kan ik nu eigenlijk allemaal met Cydia?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Cydia is alleen maar een tool om applicaties op je iPhone te zetten, welke door Apple niet toegestaan worden.
Je moet dus nog wel applicaties er op zetten. Je kan Cydia openen en daar naar apps zoeken.
Zie Cydia maar als een alternatief voor de Appstore van Apple.
Meer informatie op http://nl.wikipedia.org/wiki/Cydia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel. Je antwoord is duidelijk en netjes.

Andere antwoorden (2)

Als je alle games en andere apps gratis wil downloade ga je in cydia naar manage onderaan, dan kies je sources, dan edit, add, en dan typ je in: cydia.hackulo.us/ en druk je op
Toevoege of add, dan opent er zich een blauw kadertje, kies dan voor add anyway en dan ga je in cydia naar search helemaal rechts onder en zoek je daar naar installous. Installeer installous en dan staat er op je iphone een app genaamd installous, open het en daar staan alle games gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met cydia kan je allerlij dingen downloaden, zoals thema's, programmas en geluiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding