Kan je met een iPhone/iPod 4 inzoomen als je filmt?

Als ik wil filmen met mijn iPhone/iPod 4 wil ik inzoomen maar dat kan niet dus nu mijn vraag kan je dit op een bepaalde manier wel

Toegevoegd na 12 uur:
voor de duidelijkheid het gaat om het FILMEN en NIET om de FOTO'S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Nee dit kan niet.
Je kan wel tijdens het filmen dubbel tikken op het scherm om een heel klein beetje in te zoomen, maar dat word niet opgeslagen in het filmpje.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waar dat voor dient.
Misschien zijn er wel apps die dit bieden maar daar zal de kwaliteit van je filmpje niet op vooruit gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij kan dit niet, je kan wel een klein beetje inzoomen door dubbel te drukken op je schermpje zeg maar.. Maar meer ook niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een balkje waarmee je kunt zoomen, maar daar wordt de kwaliteit niet beter van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe je dat dan? Krijg het namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is toch alleen met fotoos? Want daarmee kan ik het wel maar idd ook niet met film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het inderdaad alleen mogelijk met foto's anders hoor ik het graag als het met filmen ook gaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps inderdaad foto's alleen. Met Jailbreak kan het wel.
Ja, alleen niet al te beste kwaliteit als je ver inzoomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja kwaliteit word er alleen niet beter van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan het helaas niet. Wilde het zelf ook weten