Ik wil een Google G1 GSM kopen, met android. En deze voor navigatie gebruiken. Kan je alle kaarten dan downloaden en offline gebruiken?

Of heb je dan continu een dure internetverbinding nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja in Google Maps 5.0 worden maps die je vaak gebruikt opgeslagen op je telefoon.

Je hebt geloof ik wel Android 1.6 of hoger nodig om te Maps 5.0 te downloaden durf zo niet te zeggen waar de G1 op draait of dat updaten mogelijk is.