Sharepod, dit programma werkt echter niet 100% op 4.0.x en hoger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan je niet doen.
Als je muziek op je iPod zet ofzo gewoon via deze computer dan gebruik je de iPod als een USB stick je moet dus iTunes gebruiken volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iTunes is een perfect programma en als je je er even in verdiept is het best makkelijk.
Een ander programma gebruiken kan niet, want dan kun je er o.a. geen Apps meer opzetten en updaten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De oplossing is om een jailbreak op je iPhone toe te passen. Hoewel dit vanuit veiligheidsoogpunt niet altijd verstandig is maakt het je iPhone wel een stuk bereikbaarder.

Wanneer je eenmaal een jailbreak hebt toegepast zijn er verschillende programma's te vinden waarmee de iPhone beheerd kan worden.

Oplossing zonder je iPhone te jailbreaken is PhoneView, met dit programma kan je de gehele iPhone beheren, zie bron.