Foto's uit galerij op snapchat plaatsen?

Ik zie wel eens mensen foto's op snapchat plaatsen uit hun galerij. dit wil ik ook kunnen. Hoe moet je dat doen? Ik heb trouwens een Samsung galaxy s3 (neo)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat wil ik oook altijd, heb ook die telefoon, maar ik kan nooit foto's uit galerij in verhaal zeten et als anderen

Antwoorden (2)

Dan moet je naar een privé gesprek gaan en dan op de knop rechtsonder drukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb wel een Iphone 4s maar bij mij is het zo:
je gaat naar de persoon naar wie je wil sturen en sleept de naam naar rechts. Dan kom je bij de chat uit en dan rechtsonder boven je toetsenbord heb je een oranje kotje. Als je daar op klikt dan kan ik een foto trekken ofwel kan je rechtsonder opnieuw op een vierkantje drukken en dan kom je uit bij je galerij en kan je een foto selecteren :)