Helluuup!!! Mijn Iphone3 is per ongeluk heel hard met de achterkant op een stenen vloer gevallen. Wat nu???

Er is geen glas kapot ofzo maar mijn scherm is gewoon wit met twee zwarte strepen. Ik merk wel dat als ik de home button intoets of het knopje aan de bovenkant of probeer op te laden dat de iphone daar wel op reageert maar ik weet niet wat ik aan het witte scherm moet doen. Ik heb mijn telefoon bijna al twee jaar. Valt dit dan nog onder de garantie???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Neem eens contact op met de provider. Mijn zoon had zoiets met een bijna 2 jaar oude iPhone en kreeg het aanbod om een nieuw toestel te bestellen. Hij deed daar moeilijk over want hij vond dat veel te duur. Uiteindelijk hebben ze wat gepraat en kreeg hij een aanbod met een splinternieuw toestel en ófwel meer belminuten/sms-jes voor dezelfde abonnementsprijs, ófwel evenveel minuten/sms maar voor minder geld. Wat het nou precies is geworden weet ik niet meer en ik kan mijn zoon nu niet bellen om het hem te vragen. (zondagmorgen, you know).
Hij was in ieder geval heel blij met de oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Valschade valt niet onder de garantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar zit geen garantie op. maar omdat je zegt dat je de telefoon bijna 2 jaar hebt, ik neem aan via een provider, kun je misschien je abonnement verlengen en krijg je een nieuwe telefoon.