kan je de smart cover voor de ipad 2 ook voor de ipad 1 gebruiken?

werkt het net zo goed en past het ook goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee de smartcover is speciaal voor de ipad 2 ontworpen.
Het klopt dat er geen magneetjes in de ipad 1 zitten waardoor de smart cover waarschijnlijk niet zou werken
Maar dat er iets is waardoor het op de ipad 1 wel zou werken kan niet
NIET ALLES WAT OP INTERNET STAAT IS WAAR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee dat zal niet gaan, de magneetjes ontbreekn op de Ipad1.
Ik had wel eens gezien op een site dat iemand iets aanbood waardoor het dan wel zou werken maar daarvan was de prijs €89
Bronnen: