AARRRGGG!!! Heb mijn Iphone 3g net laten vallen, mijn scherm is wit met een een aantal zwarte strepen die af en toe verspringen. WAT NU??? HELLUP!!!

Toegevoegd na 15 uur:
Mijn iphone kwam heel hard met de achterkant terecht op een stenen vloer... Er is dus helemaal geen glas gebroken maar mijn scherm is alleen helemaal wit, alle knopjes doen het ook gewoon en opladen lukt ook wel maar ik krijg niks anders te zien dan een wit scherm. HELLUUP!!! :-(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je kan het laten maken in belhuizen tussen de 50 tot 75 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je hem verzekerd tegen dit soort ongelukjes?
anders wordt het wss een hoop betalen voor een reparatie. Een nieuw scherm kost al gauw 300 euris
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scherm van 300 euro? waar heb jij het over man? de waarde van zo'n iphone 3g ligt minder... scherm kost in het slechtse geval 120 euro met inbouw en alles! en het kan zelfs voor 50-75 euro of zelfs voor een tientje als je niet bang bent om een schroevendraaier te gebruiken! de schermen voor de iphone vind je op ebay vaaf 60 euro cent (99 dollar cent).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad!! Ik heb het net gedaan. M'n scherm was ook kapot, en het midframe was ook kapot. Alles laten repareren voor 100 euro inclusief verzendkosten.
Bij de Media Markt kan je hem laten verzekeren. Nu heeft dat geen nut meer maar als je scherm gemaakt is kan je dat doen. Nu maar hopen dat je genoeg garantie hebt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wacht tot hij leeg is laad hem daneerst helemaal op en zet hem dan aan als hij aangaat moet je de vergrendel knop en de knop beneden tegelijk indrukken (lukt het opstarten niet dan moet je ff terug)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je telefoon na een val niet meer functioneert zoals je verwacht dan kun je er vanuit gaan dat je telefoon beschadigt is en dat je hem moet laten repareren. Resetten zoals sommige hierboven aangeven heeft geen nut meer. De aard van je probleem heeft waarschijnlijk te maken met een losse verbinding in je scherm of op je moederbord.. Ik denk dat een reparatie de moeite is maar dat weet je nooit...