Is het mogelijk een bericht naar smartphones uit te zenden in een nabij oppervlak?

Op basis van GPS signaal kan je uitzoeken waar mobiele telefoons zijn. Mijn vraag: Is het mogelijk om deze telefoons te bereiken doormiddel van een PING/Whatsapp/SMS/EMail bericht?

Dit omdat ik mensen wil informeren met een belangrijke boodschap. Dit zou een makkelijke, goedkope en effectieve manier zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

In theorie zou dat moeten kunnen via Cell Broadcast, net zoals de politie dat af en toe doet. Maar ik denk dat als jij op die manier berichten gaat versturen, als het al lukt, je wel strafbaar bent. Het is een vorm van spam.
bamibal