Hoe komt het dat app's (muziek) vastlopen?

Ik merk heel vaak op mijn iPod dat een app heel moeilijk opstart, of tijdens een spel inneens stopt terwijl ik nog genoeg geheugen erop heb staan. En ook stopt me muziek met afspelen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan je oplossen:
Druk 2 keer achterelkaar op de knop hou de eerste app ingedrukt en druk op het verwijder Verwijder icoon tje bij allemaal de Appa worden niet verwijderd!
Druk weer 2 keer op de knop en je iPod is sneller!
(dit geld ook voor de iPhone en iPad)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het afsluiten van Apps niet lukt (twee keer home button) dan kan je het proberen door je iPod aan te sluiten op iTunes en de Apps overnieuw te synchroniseren