Zijn er abonnementen met weinig belminuten/sms en een grote internet bundel?

Ik zoek een nieuw abonnement uit, want mijn oude loopt op zijn einde, en daar ben ik er achter gekomen dat ik alleen bel en internetgebruik. Dus rond 100 bel minuten per maand lijkt mij geschikt, maar ik wil dan wel graag een grote internetbundel. Maar alle telefoon maatschappijen zijn niet achterlijk en als je grote internetbundel wilt heb je ook meteen veel bel minuten die ik dan niet zou gebruiken. Sim only kan je wel zo'n abonnement samenstellen bij bijvoorbeeld Ben. Weet dus iemand waar ik een abonnement kan vinden met telefoon; samsung galaxy s2 of s3 of iPhone 4 of 4s, iets in die categorie, die aan mijn behoeftes voldoet. Of moet ik wel een losse telefoon kopen en sim only abonnement?

bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

je moet nagenoeg altijd een duur abbonnement aanschaffen bij een dure telefoon, maar je kan net zo goed bijv bij Ben een abbonnement afsluiten voor bijv van 100 min en 1500 MB en een los toestel kopen, dit is meestal voordeliger.
Het is gewoon een optelsom
Alleen zijn die providers niet dom, dure abbonementen met mooie telefoons maar ook met hoge internetsnelheden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Hi zijn alle abonnementen standaard alleen voor internet. Wil je ook bellen en/of smsen dan moet je daarvoor een bundel erbij nemen. Dus Hi heeft de abonnementen precies andersom dan andere providers waar je bellen en smsen afsluit met daarbij een internetbundel.

Nadeel van Hi is dat je het toestel least, die moet je dus na afloop van je abonnement weer inleveren, is dan geen eigendom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ikzelf heb een simpel abonnement daar moet je wel 100 smsjes en 100 belminuten doen minimaal maar dan kan je wel lekker veel internet aankruisen ;) moet je maar is kijken op www.simpel.nl