Graag wil ik uitgaande mail instellen van Planet op mijn mobiele telefoon Nokia 6700s. Dit lukt niet, wie weet raad?Inkomende mail komt wel binnen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Inkomed werkt wel? Ok. Zit je ook op een KPN verbinding? Je kunt niet met een KPN (planet) mail adres uitmailen als je niet op een kpn verbinding zit. Is een beveiliging die ingebouwd is.
Bij een planet mailadres zijn je servers pop.kpnmail.nl & mail.kpnmail.nl en je gebruikersnaam hetzelfde als je MijnKPN gebruikersnaam met @planet.nl er achter.
Maar je zult niet kunnen mailen vanaf een non-kpn provider.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

bij een emailaccount heb je, behalve uw login en paswoord, twee belangrijke instellingen, de inkomende mailserver ( die staat dus goed bij jou) en de uitgaande mailserver, die laatste is afhankelijk van uw internetprovider, op een gsm is dat uw gsmoperator.
Informeer dus bij uw gsmoperator wat hun uitgaande mailserver is, stel dat juist in en alles zal werken...