waar moet op letten bij een blackberry kopen??

ik wil waarschijnlijk een blackberry kopen maar.
moet ik dan nog ergens op letten?
en waar kan ik het beste mijn abonnement afsluiten??(daarmee bedoel ik vooral het voordeligst.)
kpn,vodafone, t-mobile, enz.
kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

T-mobile is best voordelig en je hebt onbeperkt internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou er rekening mee dat je voor een blackberry (internet) automatisch 10euro extra beteld. Een android of iphone telefoon bespaart je dit, heeft dezelfde functies en veel meer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op bellen.com om het voor jou goedkoopste abo te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem 2e hands koopt moet je kijken of je geen imitatie hebt . Dit kun je zien. Als er 2 simkaartjes in kunnen is hij nep. Als er geen ping ( Blackberry messenger) op staat is ie ook nep. Verder kun je overal vrij voordelig je abonnement afsluiten.
Mijn persoonlijke voorkeur is vodafone . Daar heb je bv een bold 9780 met 275 bel minuten voor 20 euro per maand. Dan Blackberry internet erbij , ben je 27,50 per maand kwijt, inclusief gratis Blackberry telefoon. Je moet dan wel vragen naar de afdeling royalty. Daar kun je deze aanbieding krijgen