hoe kan je instellen op de samsung galaxy ace dat als je een melding krijg op je mobiel dat er een knipperend lampje gaat branden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als het goed is staat dit al automatisch ingesteld op je telefoon. (Dat heb ik wel tenminste).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zit er niet op. je kunt wel een "app " downloaden genaamd "noled" en dan krijg je een lampje op je scherm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,

De Galaxy Ace beschikt niet over een melding-LEDje. Om deze reden werkt deze optie dan ook niet, ook al schakel je hem wel in op de telefoon.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl

Toegevoegd na 43 seconden:
Verbetering:

... ook al schakel je hem wel in in de instellingen van een applicatie.