Ik heb een WhatsApp-contact waarvan ik plots de foto niet meer zie. Wat is er aan de hand?

Ik zie nog wel wanneer hij online is. Ook zijn naam staat er nog steeds boven .

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
25.3K

Antwoorden (3)

Mogelijk heeft dat contact zijn profielfoto verwijderd.
3 jaar geleden
Er zijn hier in principe 3 opties:
-Deze persoon heeft u als contact verwijderd (en profielfoto staat dan in instellingen op 'mijn contacten'.
-Deze persoon heeft voor iedereen zijn profielfoto uitgezet
-Deze persoon had u nooit als contact en heeft nu zijn profielfoto van 'iedereen' naar 'mijn contacten' of 'niemand' gewijzigd.

De naam die boven het contact staat geschreven is door u zelf ingevoerd bij de contacten app op uw telefoon en staat hier los van.
3 jaar geleden
Je staat niet (meer) in diegene zn contacten en die hheft bij instellingen profielfoto alleen voor contacten.
Je bent geblokkeerd
Dr gaat iets mis, heb ik ook weleens gehad