Weet iemand hoe ik mijn telefoon op een andere manier dan kabel kan laten verbinden met mijn laptop?

Wanneer ik mijn Galaxy S aansluit via de kabel op mijn laptop, wordt de telefoon niet herkent. Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Wat lukt er precies niet? Wat staat er bij Instellingen - Draadloos en netwerken - USB-instellingen?

Het beste antwoord

Dit zal je niet lukken door via een andere manier met je PC te verbinden, dit probleem had ik eerst ook.
DE oplossing: (doe dit op je galaxy)
-instellingen
-Over het toestel
-USB-instellingen
-Vragen bij verbinden
Dan sluit je hem aan met usb, en kies op de telefoon: massa opslag.
Fixed! Je ziet nu alle mappen staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je computer bluetooth heeft, kun je hem daarmee met je computer verbinden. Maar das eigenlijk hetzelfde idee als met een kabeltje, alleen dan draadloos. Je kunt het proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je laptop een slot heeft voor een geheugenkaart kun je die ook uit je telefoon halen en direct in de laptop steken.