Mijn tablet gebruikt/leest mijn sd kaart niet wat kan ik hier aan doen?

Ik probeer nfs most wanted voor android te downloaden, die heeft 1900 MB extra opslagruimte nodig om geïnstalleerd te worden.
Als ik hem probeer te installeren zegt hij dat ik niet genoeg ruimte op mijn tablet heb.

Ik heb een 8 GB micro sd-card erin zitten maar als ik bij mijn opslagruimte kijk staat dat er maar 2 GB op staat en 581 MB vrij is.
Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je de sd kaart even moet formateren. Het kan ook zijn dat je apps niet naar een sd kaart kunt schrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was net al bezig met formatteren, dat is gelukt maar nu ik het weer probeer werkt het nog steeds niet. hij zegt wel dat er 7.40 GB is, maar hij zegt ook nog steeds dat er te weinig opslagcapaciteit is.
Dit kan echter ook een probleem van de SD kaart zijn als formatteren niet helpt. Heb je toevallig een andere SD kaart bij de hand om te kijken of hij deze wel goed pakt?